Centrum Pomocy
Moje konto
Według Światowej Organizacji Zdrowia ("WHO"), szanse na zakontraktowanie COVID-19 z obiektu nieożywionego są bardzo małe. Jednakże, lookfantastic stale monitoruje sytuację (i wszelkie oficjalne porady wydawane w związku z tym samym) i lookfantastic podejmuje rozsądne działania w celu ochrony klientów i personelu. Zalecamy zapoznanie się z najnowszymi poradami w tym zakresie na stronie internetowej WHO.
W szczególności, w odniesieniu do zagrożenia COVID-19, dodatkowe środki wdrożone przez lookfantastic obejmują obecnie następujące elementy:
- Wszyscy pracownicy lookfantastic zostali dodatkowo przeszkoleni w zakresie higieny rąk, a my wdrożyliśmy dodatkowe środki do higieny rąk we wszystkich miejscach pracy.
- Przestrzegamy wytycznych rządu brytyjskiego i wspieramy pracowników, którzy muszą się odizolować na 7 dni, jeśli mają jakiekolwiek obawy lub wykazują objawy grypopodobne, mają wysoką temperaturę lub uporczywy kaszel.
- Ponadto, podejmujemy dodatkowe środki ostrożności w zakresie ograniczenia dotknięcia i punkty transmisji we wszystkich pomieszczeniach i miejscach pracy.
Musisz zarejestrować się na stronie zanim zamówienie zostanie złożone.
Bardzo łatwo jest dokonać zmian w informacjach płatniczych, danych dotyczących hasła czy adresu dostawy.
Zaloguj się na swoje konto, gdzie zobaczysz listę kategorii na dole strony, zaraz pod 'Ustawienia konta'.
Możesz być spokojny o swoje dane z Lookfantastic.pl.
Wszystkie dane przechowujemy w zgodzie z Ustawą o zabezpieczeniu danych.
Aby uzyskać więcej informacji, proszę zobacz Polityka Prywatność.
Nie martw się, wejdź do zakładki 'zaloguj się' i kliknij na przycisk 'Nie pamiętam hasła'. Tam poprosimy Cię o wpisanie swojego maila. Następnie zostanie wykreowany i wysłany e-mail z dalszymi instrukcjami.
Jeśli nie jesteś już dłużej zainteresowany/a otrzymywaniem ekskluzywnych ofert i promocji, możesz zalogować się na swoje konto i w zakładce 'Preferencje e-mail' dokonać zmian.
Zamówienia
Niestety może się zdarzyć nieprzewidziane opóźnienie tych informacji, za które serdecznie przepraszamy.
Bardzo łatwo jest złożyć zamówienie w Lookfantastic.pl. Poprostu zaloguj się na swoje konto i zacznij przeglądać naszą ofertę.
Wybierzesz produkt i kliknij 'Dodaj do koszyka'. Następnie kontynuuj zakupy lub wybierz 'Pokaż koszyk' jeśli masz wszystko czego potrzebujesz.
Jeśli adres i opcje płatności masz zapisaną na swoim koncie, pojawią się one automatycznie przy kasie. Dzięki tej opcji złożenie zamówienia jest szybkie i łatwe. Jeśli jednak twoje dane nie są zapisane, musisz wpisać wszystkie dane manualnie.
Sprawdź czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie. Wyślemy Ci maila jak Twoje zamówienie będzie w drodze.
Użyj przycisku '+' aby zwiększyć liczbę produktów lub '– jeśli jest ich za wiele. Jeśli chcesz usunąć produkt kliknij 'x'.
Tak, twój adres dostawy jest wybierany przy kasie. Twoje zamówienie będzie automatycznie skierowane do zachowanego adresu dostawy, ale możesz go zmienić klikając na 'Dodaj nowy adres dostawy'.
Wyślemy Ci e-mail jak tylko Twoje zamówienie będzie w drodze. Możesz równiez sprawdzić swoje konto, aby śledzić status dostawy zamówienia.
Twoje konto umożliwia łatwe śledzenie zamówienia.
Wyślemy również e-mail powiadamiający, kiedy zamówienie będzie w drodze.
Twoje konto pokaże wszystkie poprzednie zamówienia jakie zostały złożone na naszej stronie. Kliknij na zamówienie, o którym chcesz dowiedzieć się więcej. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś/aś możliwość śledzenia paczki, wtedy będzie to możliwe.
E-mail, który wysyłamy odnośnie zamówienia będzie również zawierał datę przewidywanej dostawy.
Jeśli nie możesz znaleźć informacji jakich poszukujesz, kliknij na przycisk ‘Wiadomość’ znajdującym się w Twoim koncie i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Przykro nam, że chcesz anulować swoje zamówienie.
Jeśli nie, wtedy wybierz zamówienie, które chcesz anulować. Możesz wybrać, czy chcesz anulować całe zamówienie czy tylko wybrane produkty.
W ciągu godziny wyślemy do Ciebie e-mail, aby poinformować czy proces anulacji został zaakceptowany.
Jeśli nie, jest to spowodowane tym, że zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. Produkty, które są dostępne w magazynie, są pakowane szybko, abyśmy mogli zagwarantować klientom brak opóźnień w wysyłce.
Możesz odwiedzić naszą Politykę Zwrotów, aby dokonać zwrotu w zamian.
Po złożeniu zamówienia nie można dokonywać żadnych zmian.
Wybierz zamówienie i dokonaj wyboru pomiędzy anulowaniem całego zamówienia lub pojedynczego produktu.
Wyślemy Ci e-mail w ciągu godziny, aby poinformować Cię czy anulowanie zamówienia zostało dokonane. Proszę nie składaj nowego zamówienia przed otrzymaniem wiadomości od nas.
Nie martw się, rozmumiemy, że może się to zdażyć, możesz spróbowac anulować produkt na swoim koncie.
Poprostu kliknij na przedmiot i wybierz opcje anuluj. Wyślemy Ci e-mail w ciągu godziny, aby potwierdzić anulacje.
Jesli nie możemy dokonać anulacji, możesz zwrócić nam ten produkt. Zobacz Politykę Zwrotów.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zawsze możesz skonatkować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jest nam niezmiernie przykro, że coś takiego się wydarzyło, ponieważ dokonujemy wszelkich starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości.
Skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpatrzyć ten problem.
Aby przyspieszyć proces, byłoby bardzo pomocne, jeśli mógł(a)byś znaleźć poniższe informacje przed skontaktowaniem się z nami, ale nie martw się, jeśli nie mozesz ich znaleźć.
I. Numer zamówienia
II. Nazwa produktu
III. Detale wadliwego produktu
IV. Zdjęcia wad (będą bardzo pomocne)
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Bardzo nam przykro, że zaistniała taka sytuacja, czasami zdarza się, że dokonujemy pomyłek, ale nie martw się, jesteśmy tu aby to rozwiązać. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta.
Będziemy potrzebowali poniższych informacji:
I. Numer zamówienia
II. Niewłaściwie otrzymany produkt
III. Właściwy, oczekiwany produkt
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Jesteśmy bardzo dumni z naszym produktów, dlatego strasznie przykro nam to słyszeć. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta.
Proszę nie wyrzucaj tego produku, możemy prosić Cię o zdjęcia zniszczonego produktu, aby zapewnić, że podobna sytuacja nie zdarzy się w przyszłości.
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Czasami wysyłamy produkty oddzielnie, aby zapobiec opóźnieniu całego zamówienia spowodowanego jednym produktem. Więc jest to mozliwe, że produkt, którego brakuje zostanie dostarczony oddzielnie.
Twój e-mail potwierdzający będzie zawierał listę produktów, które zostały wysłane. Jeśli zagubiony produkt nie jest na tej liście, wtedy będziesz musiał(a) czekać dłużej na dostawę.
Jesli zagubiony produkt został wysłany, prosze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto i poinformuj ich o tym.
Płatność i przeceny
Oferujemy wiele możliwości płatności na LF, aby zapewnić naszym klientom łatwość w procesie składnia zamówienia.
Metodę płatności możesz wybrać przy kasie.
W Lookfantastic traktujemy oszustwa bardzo poważnie, więc będziesz musiał przejść przez autoryzacje i weryfikacje danych osobowych na karcie.
Stosujemy takie procedury, aby zapewnić naszych klientów, że są oni bezpieczni podczas kupowania w naszym sklepie.
Każde zamówienie z dostawą poza Wielka Brytanią może być obciążone podatkiem importowym (razem z VAT).
Polecamy skontaktowanie się z odpowiednimy urzędami w Twoim kraju, aby dowiedziać się więcej na ten temat.
Dla wysyłek do Polski podatek VAT nie będzie naliczony.
Jeśli widzisz komunikat 'Problem z płatnością' na jednym lub więcej z Twoich zamówień, oznacza to, że musisz sprawdzić Twoje informacje wprowadzone wcześniej przy kasie.
Kliknij na zamówienie, gdzie zobaczysz opcję, która umożliwi rozwiązanie problemu. Przed ponownym wprowadzeniem jakichkolwiek szczegółów odnośnie karty kredytowej/debetowej, musisz się upewnić, że data wygaśnięcia karty i adres rachunku są poprawne. Również polecamy sprawdzenie funduszy na koncie.
Jeśli wszystkie powyższe informacje są zgodne, a problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który z chęcią Ci pomoże.
W momencie, w którym składasz zamówienie, płatność bedzie wyświetlana jako 'w toku' do momentu wysłania produktów. Status ten istanieje, aby poinformować Cię, że zapłata jest autoryzowana.
Jeśli chcesz dodać nową kartę płatniczą, możesz to zrobić przy kasie.
Nowe dane karty płatniczej zostaną zapamiętane. Oznacza to, że w momencie składania kolejnego zamówienie, dane płatnicze będą uzupełnione automatycznie. Możesz zarządzać swoimi kartami płatniczymi w zakładce ‘Karty płatnicze’ znajdującą się poniżej 'Ustawienia konta' w twoim koncie.
Kiedy wybierzesz wszystkie produkty, które chcesz kupić, kliknij ‘Mój koszyk’. Poniżej listy twoich produktów, zobaczysz pole z napisem: ‘Posiadasz kod zniżkowy? Wpisz go tutaj: ‘. Dodaj swoją zniżkę do koszyka przez kliknięcie ‘Dodaj’.
Jeśli kod nie działa, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.
Jeśli masz jakikolwiek problem z kodem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.
Jest nam przykro, że Twój kod nie działa, sprawdź, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.
Możesz sprawdzić naszą listę wykluczonych produktów.
Jeśli żadne z powyższych rzeczy nie wpływają na kod, problem może być spowodowany innymi zakłuceniami. Prosze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.
Zaloguj się na swoje konto i kliknij 'Zobacz szczegóły' w sekcji 'Twoje polecenia', aby dowiedzieć się więcej.
Dostawa
W momencie wysłania Twojego zamówienia otrzymasz od nas e-mail, abyś mógł(a) wiedzieć, kiedy zostanie ono dostarczone.
Do śledzenia zamówień, możesz użyć linku, który został załączony do Twojego maila lub umieszczony w zakładce 'moje konto'.
Sprawdziłeś/aś wszystkie możliwe miejsca w jakich Twoje zamówienie mogło zostać zostawione? Zamówienie możliwie zostało zostawione u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu przed domem (np. Ganek).
Na stronie 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć więcej informacji, również odnoście czasu dostawy.
Jeśli musisz zgłosić, że Twoje zamówienie zostało zagubione, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez Twoje konto.
Wszystkie informacje odnośnie opcji dostawy mogą zostać znalezione w zakładce 'Informacje o dostawie'.
W zakładce 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć informacje odnośie czasu dostawy z różnymi opcjami dostawy i ich koszty.
Nie martw się, jeśli Twoje zamówienie jest za duże, aby umieścić je w skrzynce na listy lub wymaga podpisu, powinieneś/aś otrzymać powiadomienie odnoście próby dostawy.
Pochodzi ono od kuriera i zawiera informacje, gdzie i kiedy możesz odebrać swoje zamówienie lub kiedy nastąpi kolejna próba dostawy.
Czasami wysyłamy produkty oddzielnie, aby zapobiec opóźnieniu całego zamówienia spowodowanego jednym produktem. Więc jest to mozliwe, że produkt, którego brakuje zostanie dostarczony oddzielnie.
Twój e-mail potwierdzający będzie zawierał listę produktów, które zostały wysłane. Jeśli zagubiony produkt nie jest na tej liście, wtedy będziesz musiał(a) czekać dłużej na dostawę.
Jesli zagubiony produkt został wysłany, prosze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto i poinformuj ich o tym.
Zwroty i refundacja
Więcej informacji można znaleźć na stronie naszej polityki zwrotów.
Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytanie, to nasz Dział Obsługi Klienta służy pomocą. Możesz się z nimi skontaktować poprzez swoje konto.
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się swoimi produktami, więc jeśli Twoje zamówienie nie zadawala Cię, możesz je do nas odesłać. Zapewniamy opcję samoobsługi, aby przetworzenie zwrotu było łatwe i szybkie.
Aby rozpocząć zwrot, postępuj zgodnie z krokami opisanymi w polityce zwrotów, klikając TUTAJ.
Storna
Proszę udaj się do zakładki Zasady i Warunki.
Jeśli posiadasz problem do dostępu do kasy lub każdej innej części naszej strony, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, oni mogą to dla Ciebie naprawić.
Proszę udaj się do zakładki Polityka Prywatności.
Aktualizacja polityki prywatności
Biorąc pod uwagę szybkie tempo, w jakim THG rosło i rozwijało się na przestrzeni lat, oraz sukcesy, które odnieśliśmy do tej pory, stwierdziliśmy, że obecna struktura podmiotów prawnych Grupy w niektórych przypadkach nie pokrywa się z działami biznesowymi i markami, które obecnie oferujemy.
Dlatego skorzystaliśmy z okazji, aby zreorganizować strukturę prawną Grupy, tak aby nasze spółki dostosowały się do naszych działów biznesowych i marek oraz wspierały długoterminową strategię rozwoju THG. W celu reorganizacji musieliśmy upewnić się, że dane (w tym dane dotyczące Ciebie jako jednego z naszych klientów) zostały zgodnie z prawem przekazane nowym podmiotom. Chociaż nie ma to na Ciebie żadnego istotnego wpływu, chcieliśmy Cię poinformować o tej zmianie.
Przed reorganizacją:
W większości przypadków administratorem Twoich danych będzie The Hut.com Limited. W niektórych przypadkach administratorem mógł być konkretny podmiot w THG.
Po reorganizacji:
Nowi administratorzy to nowo utworzone podmioty prawne:
• THG Beauty Limited
Wynika to z wewnętrznej reorganizacji i nie ma na Ciebie żadnego istotnego wpływu. Po prostu mówimy o tym przejrzyście. Niektóre jednostki biznesowe zostały teraz włączone do nowych podmiotów prawnych w ramach grupy THG, a odpowiednie bazy danych zostały do nich przeniesione.
Oznacza to, że odpowiedzialność prawna za obsługę Twoich danych lub odpowiedź na Twoje wnioski o ochronę danych spoczywa teraz na nowym podmiocie wymienionym w e-mailu. Jednak te nowe podmioty pozostają w grupie THG i wszystkie zapewniają ten sam spójny poziom ochrony.