Centrum Pomocy

Wybierz temat

    Moje konto

    Musisz być zarejestrowany na stronie zanim umieścisz zamówienie. 

    Jeśli posiadasz działający adres e-mail, możesz kliknąć na przycisk ,,zarejestruj się'', gdzie będziesz miał dostęp do wszystkich produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. 

    Bardzo łatwo jest dokonać zmian w informacjach płatniczych, danych dotyczących hasła czy adresu dostawy. 

    Zaloguj się na swoje konto, gdzie zobaczysz listę kategorii na dole strony, zaraz pod 'Ustawienia konta'.

    Możesz być spokojny o swoje dane z Lookfantastic.pl. 

    Wszystkie dane przechowujemy w zgodzie z Ustawą o zabezpieczeniu danych. 

    Aby uzyskać więcej informacji, proszę zobacz Polityka Prywatność

    Nie martw się, wejdź do zakładki 'zaloguj się' i kliknij na przycisk 'Nie pamiętam hasła'. Tam zostaniesz poproszony o wpisanie swojego maila. Następnie zostanie wykreowany e-mail do Ciebie z dalszymi instrukcjami. 

    Jeśli nie jesteś już dłużej zainteresowany otrzymywaniem ekskluzywnych ofert i promocji, możesz zalogować się na swoje konto i w zakładce 'Preferencje e-mail' i dokonaj zmian. 

    Zamówienia

    Wszystkie produkty na Lookfantastic.pl zależą od dostępności. Pragniemy, abyś mógł zamówić i otrzymać produkty, które kochasz, dlatego zawsze staramy się poinformować Ciebie jeśli produkt nie jest w tym momencie dostępny. 

    Niestety może się zdarzyć nieprzewidziane opóźnienie tych informacji, za które serdecznie przepraszamy. 

    Bardzo łatwo jest złożyć zamówienie w Lookfantastic.pl. Poprostu zaloguj się na swoje konto i zacznij przeglądać naszą ofertę. 

    Wybierzesz produkt i kliknij 'Dodaj do koszyka'. Następnie kontynuuj zakupy lub wybierz 'Pokaż koszyk' jeśli masz wszystko czego potrzebujesz. 

    Jeśli adres i opcje płatności masz zapisaną na swoim koncie, pojawią się one automatycznie przy kasie. Dzięki tej opcji złożenie zamówienia jest szybkie i łatwe. Jeśli jednak twoje dane nie są zapisane, musisz wpisać wszystkie dane manualnie. 

    Sprawdź czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie. Wyślemy Ci maila jak Twoje zamówienie będzie w drodze.  

    Tak, kliknij na 'Mój koszyk’ w prawym górnym rogu strony, gdzie będziesz mógł zobaczyć jakie produkty się w nim znajdują. 

    Użyj przycisku '+' aby zwiekszyć liczbę produktów lub '– jeśli wybrałeś ich za wiele. Jeśli chcesz usunąć produkt kliknij 'x'. 

    Tak, twój adres dostawy jest wybierany przy kasie. Twoje zamówienie będzie automatycznie skierowane do zachowanego adresu dostawy, ale możesz go zmienić klikając na 'Dodaj nowy adres dostawy'. 

    Wyślemy Ci e-mail jak tylko Twoje zamówienie będzie w drodze. Możesz równiez sprawdzić swoje konto, aby śledzić progres dostawy zamówienia. 

    Twoje konto umożliwia łatwe śledzenie Twojego zamówienia. 

    Kiedy zalogujesz się na swoje konto, zobaczysz indywidualnie wszystkie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie. Wybierz to, o którym chcesz uzyskać informacji, a wszystkie wyświetla się na ekranie monitora. 

    Wyślemy Ci również e-mail powiadamiający, kiedy Twoje zamówienie będzie w drodze. 

    Twoje konto pokaże Ci wszystkie poprzednie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie. 

    Kliknij na zamówienie, o którym chcesz dowiedzieć sie więcej. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś/aś możliwość śledzenia paczki, wtedy będzie to możliwe. 

    E-mail, który wysłaliśmy Tobie odnośnie Twojego zamówienia będzie również zawierał datę przewidywanej dostawy. 

    Jeśli nie możesz znaleźć informacji jakich poszukujesz, kliknij na przycisk ‘ Wiadomość’ znajdującym się w Twoim koncie i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. 


    Przykro nam, że musisz anulować swoje zamówienie. 

    Jeśli jest cokolwiek co możemy zrobić, abyś nie musiał anulować zamówienia, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto na LF i zobacz, czy oni mogą w jakiś sposób pomóc. 

    Jeśli nie, wtedy wybierz zamówienie, które chcesz anulować. Możesz wybrać, czy chcesz anulować całe zamówienie czy tylko wybrane produkty. 

    W ciągu godziny wyślemy do Ciebie e-mail, aby poinformować Cię czy proces anulacji został zaakceptowany. 

    Jeśli nie, jest to spowodowane tym, że Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. Produkty, które są dostępne w magazynie, są pakowane szybko, abyśmy mogli zagwarantować klientom brak opóźnień w wysyłce. 

    Możesz odwiedzić naszą Politykę Zwrotów, aby dokonać zwrotu wzamian. 


    Kiedy złożysz zamówienie nie możesz dokonywać żadnych zmian. 

    Jeśli chcesz możesz anulować zamówienie i złożyć nowe, wtedy bedziesz musiał zalogować się na stronę

    Wybierz zamówienie i dokonaj wyboru pomiędzy anulowaniem całego zamówienia lub pojedynczego produktu. 

    Wyślemy Ci e-mail w ciagu godziny, aby poinformawać Cię czy anulowanie zamówienia zostało dokonane. Proszę nie składaj nowego zamówienia przed otrzymaniem wiadomości od nas. 

    Nie martw się, rozmumiemy, że może się to zdażyć, możesz spróbowac anulować produkt na swoim koncie

    Poprostu kliknij na przedmiot i wybierz opcje anuluj. Wyślemy Ci e-mail w ciągu godziny, aby potwierdzić anulacje. 

    Jesli nie możemy dokonać anulacji, możesz zwrócić nam ten produkt. Zobacz Politykę Zwrotów

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zawsze możesz skonatkować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

    Jest nam niezmiernie przykro, że coś takiego się wydarzyło, ponieważ dokonujemy wszelkich starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości. 

    Skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpatrzyć ten problem. 

    Aby przyspieszyć proces, byłoby bardzo pomocne, jeśli mógł(a)byś znaleźć poniższe informacje przed skontaktowaniem się z nami, ale nie martw się, jeśli nie mozesz ich znaleźć. 

    I. Numer zamówienia

    II. Nazwa produktu

    III. Detale wadliwego produktu 

    IV. Zdjęcia wad (będą bardzo pomocne) 

    Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem. 


    Bardzo nam przykro, że zaistniała taka sytuacja, czasami zdarza się, że dokonujemy pomyłek, ale nie martw się, jesteśmy tu aby to rozwiązać. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta

    Będziemy potrzebowali poniższych informacji: 

    I. Numer zamówienia

    II. Niewłaściwie otrzymany produkt

    III. Właściwy, oczekiwany produkt 

    Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem. 


    Jesteśmy bardzo dumni z naszym produktów, dlatego strasznie przykro nam to słyszeć. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta

    Proszę nie wyrzucaj tego produku, możemy prosić Cię o zdjęcia zniszczonego produktu, aby zapewnić, że podobna sytuacja nie zdarzy się w przyszłości. 

    Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem. 

    Czasami wysyłamy produkty oddzielnie, aby zapobiec opóźnieniu całego zamówienia spowodowanego jednym produktem. Więc jest to mozliwe, że produkt, którego brakuje zostanie dostarczony oddzielnie. 

    Twój e-mail potwierdzający będzie zawierał listę produktów, które zostały wysłane. Jeśli zagubiony produkt nie jest na tej liście, wtedy będziesz musiał(a) czekać dłużej na dostawę. 

    Jesli zagubiony produkt został wysłany, prosze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto i poinformuj ich o tym. 

    Płatność i przeceny

    Oferujemy wiele możliwości płatności na LF, aby zapewnić naszych klientów o łatwym procesie składnia zamówienia. 

    Metodę płatności możesz wybrać przy kasie. 

    W Lookfantastic traktujemy oszustwa bardzo poważnie, więc będziesz musiał przejść przez autoryzacje i weryfikacje danych osobowych na karcie. 

    Stosujemy takie procedury, aby zapewnić naszych klientów, że są oni bezpieczni podczas kupowania w naszym sklepie. 

    Każde zamówienie z dostawą poza Wielka Brytanią może być obciążone podatkiem importu (razem z VAT). 

    Polecamy skontaktowanie się z odpowiednimy urzędami w Twoim kraju, aby dowiedziać się więcej na ten temat. 

    Dla wysyłek do Polski podatek VAT nie będzie naliczony. 

    Jeśli widzisz komunikat 'Problem z płatnością' na jednym lub więcej z Twoich zamówień, oznacza to, że musisz sprawdzić Twoje informacje wprowadzone wcześniej przy kasie. 

    Kliknij na zamówienie, gdzie powinnieneś zobaczyć opcję, która umożliwi rozwiązanie problemu. Przed ponownym wprowadzeniem jakich kolwiek szczegółów odnośnie karty kredytowej/debetowej, musisz się upewnić, że data wygaśnięcia karty i adres rachunku są poprawne. Również polecamy sprawdzenie funduszy na koncie. 

    Jeśli sprawdziłeś i wszystkie powyższe informacje są zgodne, a problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który z chęcią Ci pomoże.

    W momencie, w którym składasz zamówienie, płatność bedzie wyświetlana jako 'w toku' do momentu wysłania produktów. Status ten istanieje, aby poinformować Cię, że zapłata jest autoryzowana.

    Jeśli chcesz dodać nową kartę płatniczą, możesz to zrobić przy kasie. 

    Nowe dane karty płatniczej zostaną zapamiętane. Oznacza to, że w momencie składania kolejnego zamówienie, dane płatnicze będą uzupełnione automatycznie. Możesz zarządzać swoimi kartami płatniczymi w zakładce ‘Karty płatnicze’ znajdującą się poniżej 'Ustawienia konta' w twoim koncie. 

    Kiedy wybierzesz wszystkie produkty, które chcesz kupić, kliknij ‘Mój koszyk’. Poniżej listy twoich produktów, zobaczysz pole z napisem: ‘Posiadasz kod zniżkowy? Wpisz go tutaj: ‘. Dodaj swoją zniżkę do koszyka przez kliknięcie ‘Dodaj’. 

    Jeśli kod nie działa, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek. 

    Jeśli masz jakikolwiek problem z kodem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.

    Jest nam przykro, że Twój kod nie działa, sprawdź, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek. 

    Możesz sprawdzić naszą listę wykluczonych produktów.

    Jeśli żadne z powyższych rzeczy nie wpływają na kod, problem może być spowodowany innymi zakłuceniami. Prosze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.

    Możesz zarobić 45 zł, za każde udane polecenie. Twój znajomy również uzyska zniżkę.

    Zaloguj się na swoje konto i kliknij 'Zobacz szczegóły' w sekcji 'Twoje polecenia', aby dowiedzieć się więcej. 

    Dostawa

    W momencie wysłania Twojego zamówienia otrzymasz od nas e-mail, abyś mógł(a) wiedzieć, kiedy zostanie ono dostarczone. 

    Do śledzenia zamówień, możesz użyć linku, który został załączony do Twojego maila lub umieszczony w zakładce 'moje konto'. 

    Sprawdziłeś/aś wszystkie możliwe miejsca w jakich Twoje zamówienie mogło zostać zostawione? Zamówienie możliwie zostało zostawione u sasiada lub w bezpiecznym miejscu przed domem (np. Ganek). 

    Na stronie 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć więcej informacji, również odnoście czasu dostawy. 

    Jeśli musisz zgłosić, że Twoje zamówienie zostało zagubione, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez Twoje konto


    Wszystkie informacje odnośnie opcji dostawy mogą być znaleziona w zakładce 'Informacje o dostawie'. 

    W zakładce 'Informacje o dostawie' możesz znaleźć informacje odnośie czasu dostawy z różnymi opcjami dostawy i ich koszty. 

    Jeśli koszty te są wymgane przez kraj, prawdopodobnie tak. Zamówienie z adresem dostawy poza wielka Brytanią może być obciążone kosztamy cła i importu. Zamawiający będzie musiał zapłacić jakiekolwiek wymagane koszty, aby otrzymać zamówienie. 

    Nie jesteśmy odpowiedzialni za te koszty i nie mamy możliwosci podanie przybliżonych kosztów. 

    Nie martw się, jeśli Twoje zamówienie jest za duże, aby umieści je w skrzyce na listy ub wymaga podpisu, powinnieneś dostać powiadomienie odnoście próby dostawy. 

    Jest ono od kuriera i powiadamia Cie gdzie i kiedy możesz odebrać swoje zamówienie. 

    Zwroty i refundacja

    Proszę odwiedź naszą stronę 'Polityka zwrotów' aby uzyskać więcej informacji. 

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, proszę skontaktuj sie z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto


    Próbujemy ułatwić wszystko dla Ciebie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta, a oni wszystko załatwią. 

    Będziesz musiał podać im powód dokonania zwrotu, aby mogli oni wybrać najlepszą dla Ciebie możliwość.

    Proszę zobacz naszą Polityką zwrotów, po więcej informacji.  

    Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się naszymi produktami, więc jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wysłać spowrotem do nas. 

    Jedyne o co prosimy to informacje od Ciebie, że nie chcesz już danego zamówienia w ciągu 14 dni od zamówienia oraz zapewnienia, że wszystkie produktu nie zostały otwarte. 

    Aby dostarczyć paczkę bezpiecznie, zaloguj się na swoje konto i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Oni wyślą Ci wszystkie informacje, które potrzebujesz. Możesz również sprawdzić naszą politykę zwrotów po więcej informacji. 

    Jak tylko otrzymamy zwrot i przeanalizujemy powód zwrotu, wyślemy Ci plan dalszego postepowania.

    Powinieneś otrzymać e-mail z powiadomieniem o dalszych krokach. 

    Zwrot pieniędzy powinnien pojawić się na Twoim koncie w ciągu 5 roboczych dni, wyślemy Ci również e-mail z powiadomieniem. 

    Jeśli nie otrzymałeś zwrotu, a minęło 10 dni roboczych od momentu otrzymania od nas maila, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto

    Ponieważ chcemy, abyś był spokojny decydując się na zakup u nas, rozszerzyliśmy nasze zasady dotyczące zwrotów w okresie świątecznym.

    Na zwrot wszystkich zamówień złożonych między 31/10/18 a 24/12/18 przedłużyliśmy czas na ich zwrot do 31/01/19.

    Jedyne o co prosimy to, aby produkt(y) zostały zwrócone w nieskazitelnym stanie. Oznacza to, że nie są otwarte, w oryginalnym opakowaniu, a wszelkie pieczęcie detaliczne nie zostały uszkodzone.

    Prosimy zauważyć, że nie zwracamy kosztów pocztowych za zwrot niechcianego przedmiotu lub zamówienia. Aby umówić się na zwrot, zaloguj się na swoje konto, aby skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.

    Storna

    Proszę udaj się do zakładki Zasady i Warunki

    Jeśli posiadasz problem do dostępu do kasy lub każdej innej części naszej strony, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, oni mogą to dla Ciebie naprawić. 

    Proszę udaj się do zakładki Polityka Prywatności.

    No matches were found. Please refine your search.

    Nadal potrzebujesz pomocy ?