SZYBKIE ZWROTY
Wykonaj poniższe proste kroki, aby zwrócić niechciane przedmioty
-
1. Zarejestruj swój zwrot
Kliknij TUTAJ aby rozpocząć zwrot z naszym partnerem, firmą ZigZag.
Będziesz podlegaćRegulaminowi i Polityce prywatności ZigZag.
-
2. Wyślij swój zwrot
Przejdź do portalu, a będziesz mieć możliwość wyboru firmy transportowej, która zrealizuje Twój zwrot.
-
3. My zajmiemy się resztą
Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy kwotę za zwrócone towary i wyślemy powiadomienie pocztą elektroniczną. Może to potrwać od 3 do 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.
* Kwalifikujące się zwroty muszą być w nieskazitelnym stanie i być zgłoszone w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Zapytania dotyczące zwrotów, które wykraczają poza zasady, można zgłaszać za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta, z którym można się skontaktować, klikając TUTAJ
Możesz przeczytać naszą pełną politykę zwrotów dostępną poniżej, aby dowiedzieć się o wszystkich warunkach.
Return Policy FAQ's
Nasza polityka zwrotów jest prosta! Masz 30 dni od daty otrzymania przedmiotu na rozpoczęcie zwrotu. Akceptujemy zwroty wszystkich zamówień, pod warunkiem, że są w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że są nieotwarte, nieużywane i wszelkie plomby są nienaruszone.
Jeśli otrzymasz uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem Mojego konta , który rozwiąże problem indywidualnie dla Ciebie. Upewnij się, że dysponujesz dowodem fotograficznym lub wideo, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje roszczenie.
Pamiętaj, że nie oferujemy wymian. Będziesz musiał złożyć nowe zamówienie i zwrócić oryginał, aby uzyskać zwrot pieniędzy.
Nasze zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.
Kliknij tutaj , aby rozpocząć proces zwrotu.
Kliknij tutaj , aby rozpocząć proces zwrotu.
Zwrot środków powinien wrócić na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych, a my wyślemy Ci e-mail z informacją, że zwrot jest w drodze!
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy i minęło 10 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila, należy skontaktować się z naszym z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem swojego konta.