Pytania o Beauty Box


KIEDY MÓJ BOX ZOSTANIE WYSŁANY?

Nasze boksy są wysyłanie każdego pierwszego dnia roboczego (lub najbliższego do niego) każdego miesiąca.


KIEDY ZOSTANĘ OBCIĄŻONY ZAPŁATĄ ZA ZAMÓWIENIE?

Pobieramy zapłatę za zamówienie każdego pierwszego dnia roboczego (lub najbliższego do niego) każdego miesiąca. Opłata ta odnosi się do następnego wysłanego boksu.


ZMIANA ADRESU
Możesz zmienić swój adres w opcjach ‘moje konto’. Musisz dokonać owej zmiany do 26tego danego miesiąca dla Twojego następnego Beauty Boxa. Na przykład 23ciego października zmieniasz adres i chcesz, aby Twój kolejny box został dostarczony na inny adres, musisz go zmienić PRZED 26tym, aby być pewna/ien, że Twój listopadowy box zostanie wysłany na nowy adres.

DOSTAWA BOXÓW
Kiedy kupujesz subskrypcję Beauty Box dostawa działa na tych samych zasadach jak dla wszystkich produktów na stronie dla Twojego pierwszego boxa. Przy kolejnym następnym w subskrypcji, dostawa będzie bezpłatna.

JAKI JEST OKRES ANULOWANIA SUBSKRYPCJI?

Masz 14 dni od otrzymania pierwszego boxa, aby anulować swoja subskrypcję. Podczas tego czasu musisz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który będzie w stanie Ci pomóc. Na każde kolejne pudełko anulacja nie będzie możliwa. Aby zatrzymać automatyczne odnawianie się subskrypcji prosimy udać się do zakładki ‘Moje konto’ i wyłączyć opcję automatycznego odnawiania się owej subskrypcji w momencie jej zakończenia.


JAK MOGĘ ANULOWAĆ MOJA SUBSKRYPCJĘ?
Proszę zaloguj się do zakładki ‘Moje Konto’ i skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który pomoże Ci zrealizować prośbę lub użyj opcji wyłączenia automatycznego odnawiania się subskrypcji w zakładce ‘Moje Konto’ > ‘Subskrypcja’.
SUBSKRYPCJA.
Wybierając pomiędzy 1, 3, 6 or 12 miesięczną subskrypcją będzie ona działać do ukończenia wybranego okresu. Wszystkie boxy będą wysyłane do momentu zakończenia subskrypcji.
Musisz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania się subskrypcji przed 25tym danego miesiąca zanim otrzymasz ostatni box aktualnego okresu subskrypcji. Możesz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania się subskrypcji w każdym momencie do momentu opisanego wcześniej, jednakże twoja subskrypcja zakończy się w momencie zakończenia okresu jej trwania na przykład, jeśli posiadasz 3miesięczną subskrypcję i wyłączysz opcje automatycznego odnawiania się po otrzymaniu drugiego boxu; trzeci box będzie Twoim ostatnim co w rezultacie realizuje 3miesięczną subskrypcję.
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej boxów, a otrzymałeś/aś już swój ostatni box z subskrypcji, musisz kierować się procesem anulowania w zakładce ‘Moje Konto’ lub możesz skontaktować się z Biurem obsługi klienta, który pomoże Ci zrealizować anulację.

ANULOWAŁEM/ŁAM SWOJA SUBSKRYPCJĘ W CIAGU 14 DNI, ALE MOJE PUDEŁKO ZOSTAŁO WYSŁANE.
Jeśli anulowanie zostało dokonane w ciągu 14 dni, ale Beauty Box został wysłany, prosimy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi klienta, aby zorganizować zwrot.

MOJE ZAMÓWIENIE JEST USZKODZONE, CO MAM ZROBIĆ?
Jeśli otrzymałeś/łaś uszkodzony Beauty Box, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto, aby dostarczyć zdjęcia uszkodzonego produktu/produktów. Nasze Biuro Obsługi Klienta będzie wtedy mógł pomóc Ci i ustalić odpowiednie kroki.

ZWRÓCIŁAM/EM SWÓJ BEAUTY BOX JEDNAK NIE OTRZYMAŁEM/AM ZWROTU KOSZTÓW.
Twój zwrot kosztów zostanie dokonany w momencie, w którym otrzymamy potwierdzenie z naszego magazynu, że zwrot został otrzymany. Wtedy wyślemy Ci maila z informację, że wszelkie akcje zostały podjęte oraz założony czas działania.

BEAUTY BOX NAGRODY KONKURSOWE
Aby uzyskać informację odnoście nagród konkursowych dla danego miesiąca proszę sprawdzić opis danego Beauty Boxu (jest on odnawiany każdego miesiąca, jednakże pojedyncze opisu produktów pozostaną bez zmian).
Nagroda konkursowa ma okres ważności 3 miesięcy, chyba że jest napisane inaczej, na przykład dla nagrody wygranej w kwietniu jej okres na wykorzystanie kończy się na końcu lipca.
Po więcej informacji lub w przypadku jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, który będzie w stanie rozwiązać wszystkie problemy i odpowiedzieć na pytania.

PROBLEMY Z PŁATNOŚCIĄ
Jeśli otrzymałeś/aś e-mial z szczegółami problemów z płatnością za twoja subskrypcję, proszę zaloguj się do ‘moje konto’ i sprawdź informacje odnośnie płatności, które nam podałeś/aś. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc.

ZNIŻKI/SPECJALNE OFERTY
Jeśli stasowałeś/aś specjalne oferty lub kody zniżkowe na Twoja subskrypcję, proszę bądź świadomy/a, że dane zniżki zadziałają TYLKO na Twój pierwszy box. Każdy kolejny box będzie w pierwotnej cenie.

BEAUTY BOX KLUB
Kiedy dołączasz do subskrypcji Beauty Box zostajesz automatycznie członkiem 'The Beauty Box Club'.
Beauty Box od Lookfantastic nie jest tylko o produktach znajdujących się w środku. Każdego miesiąca znajdziesz małe dodatki, które sprawią, że Twój Beauty box będzie bardzo specjalny, są to:
•    Ekskluzywne kompetycje w magazynie Beauty Box
•    Miesięczny czat o Beauty Box, gdzie możesz zadawać pytania na temat marek (w języku angielskim)
•    Szansa na spróbowanie ekskluzywnych marek przed ich dostępnością na Lookfantastic
•    Magazyn ELLE w comiesięcznej edycji Beauty Box (za darmo!)
•    Możliwość spróbowania przed zakupem, ekskluzywne doświadczenie drogich marek, a jeśli je pokochasz, oczywiście są one dostępne na Lookfantastic w pełnym rozmiarze.
•    Ekskluzywnie dostępne edycje limitowane boxów dla członków jako pierwszych w kolejce
•    Szansa na kupno wybranych produktów/boxów dostępnych tylko dla osób subskrybujących Beauty Box.
W momencie anulowania subskrypcji Beauty Box lub jej zakończeni nie będziesz mógł/a czerpać korzyści z możliwości oferowanych przez Beauty Box Klub.

2019 © The Hut.com Limited, firma zarejestrowana w Anglii i Walii (numer firmy 05016010) pod zarejestrowanym adresem: Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ)

Zapłać bezpiecznie z
Visa Mastercard Maestro Amex